استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي
سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:چراغ سبز مورينيو به اينتر, :: 23:39 ::  نويسنده : Lima

سرمربي رئال مادريد از علاقه زياد خود به اينتر سخن گفت. او بازگشت به نرآتزوري را اتفاقي نيکو و مايه خوشحالي براي خود مي داند.


رئال مادريد در چند بازي حساس اخير خود برابر بارسلونا و منچستر يونايتد خوش درخشيد، با اين حال هنوز آينده کاري ژوزه مورينيو با اين تيم در هاله اي ار ابهام است و به نظر مي رسد آقاي خاص فصل آينده را در تيمي ديگري مربيگري خواهد کرد.

اين مربي پرتغالي در دوسالي که هدايت اينتر را بر عهده گرفت نتايج بسياري خوبي با اين تيم گرفت و موفق شد نرآتزوري را پس از سالها قهرمان ليگ قهرمانان اروپا کند. با توجه به حاشيه ها و نتايج پر نوسان اين فصل مورينيو با رئال مادريد احتمال جدايي او بسيار زياد است. هوادران اينتر که روزهاي خوبي را با مورينيو پشت سر گذاشتند دوست دارند بار ديگر او را در تيم محبوبشان ببينند.

مورينيو به نظر مي رسد که دوست دارد بار ديگر به فوتبال ايتاليا برگردد. او در کليپي تصويريي که از اتاق کارش در باشگاه رئال مادريد منتشر شد بر پشت صندلي‌اش پيراهن اينتر را آويزان کرد و از عشق زياد خود به اين تيم ايتاليايي سخن گفت.

مورينيو که به همراه فرانچسکو توتي، خاوير زانتي و آنتونيو کاسانو براي بيماران "سندروم داون" در ايتاليا کمک مالي جمع آوري مي کند و اين کليپ تصويري را به خاطر دو نفر از آنها منتشر کرد، گفت: نمي دانم که آيا مي توانم به اينتر برگردم يا نه؟ اما اگر اين انتقال صورت گيرد بسيار خوشحال خواهم شد. دو سال بسيار خوب را با تيم محبوبم اينتر پشت سر گذاشتم و خاطرات بسيار خوبي با اين تيم دارم.

بهترين سال حضور مورينيو در ايتاليا به 2010 برمي گردد که موفق شد اينتر را قهرمان ليگ قهرمانان اروپا، قهرمان رقابت هاي سري A و جام حذفي ايتاليا کند.

اينتر در حال حاضر روزهاي خوبي را با استراماچوني جوان سپري نمي کند و با 47 امتياز در رده ششم جدول رده بندي قرار دارد.

صفحه قبل صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان